پنجاب یونیورسٹی کے نئے وائس چانسلرکی تلاش۔

لاہور: ہائیر ایجوکیشن ڈیپارٹمنٹ (ایچ ای ڈی) پنجاب نے پنجاب یونیورسٹی (PU) کے وائس چانسلر کے انتخاب کا طریقہ کار شروع کر دیا ہے کیونکہ پروفیسر ڈاکٹر نیاز احمد اختر رواں سال جون میں بطور وائس چانسلر اپنی چار سالہ مدت پوری کرنے جا رہے ہیں۔
پروفیسر نیاز کو 02 جون 2018 کو چار سالہ مدت کے لیے پنجاب یونیورسٹی کا وائس چانسلر مقرر کیا گیا تھا جس کے بعد انہوں نے وی سی یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی (UET) ٹیکسلا کے طور پر خدمات انجام دیں۔

اس ماہ کے شروع میں، HED پنجاب نے PU VC کی تقرری کے لیے تین موزوں ترین امیدواروں کے پینل کی سفارشات پیش کرنے کے لیے ایک سرچ کمیٹی تشکیل دی تھی۔ لیفٹیننٹ جنرل (ر) جاوید محمود بخاری کو سرچ کمیٹی کا کنوینر نامزد کیا گیا جب کہ پروفیسر ڈاکٹر اکمل حسین (ماہر معاشیات)، سید طاہر شہباز (سابق بیوروکریٹ) اور پنجاب ہائر ایجوکیشن کمیشن (پی ایچ ای سی) کے چیئرپرسن اور ایچ ای ڈی پنجاب کے سیکرٹری دونوں شامل ہیں۔ آفیشیو ممبران کمیٹی کے ممبر ہوں گے۔ HED کی طرف سے مطلع کردہ مختصر فہرست سازی کے معیار کے مطابق، تعلیمی قابلیت میں 35 پوائنٹس، پیشہ ورانہ اور قائدانہ تجربہ 30 پوائنٹس اور اشاعتوں میں 35 پوائنٹس ہیں۔ سرچ کمیٹی کے انٹرویو کے لیے 100 پوائنٹس میں سے 35 پوائنٹس امیدواروں کے اسٹریٹجک وژن اور قائدانہ صلاحیتوں کے لیے، 35 پوائنٹس اعلیٰ تعلیم سے متعلق علم کے لیے اور 30 ​​پوائنٹس امیدواروں کی ذاتی خصوصیات کے لیے ہیں۔