رفاہ یونیورسٹی نے خواتین کیمپس کا آغاز کر دیا۔

اسلام آباد:(نیوز ڈیسک) ایگزیکٹیو ڈائریکٹر ہائر ایجوکیشن کمیشن، ڈاکٹر شائستہ سہیل نے گلبرگ گرینز، اسلام آباد میں رفاہ انٹرنیشنل یونیورسٹی (RIU) کے پہلے مکمل خواتین کیمپس کا باقاعدہ افتتاح کیا۔

RIU کے چانسلر حسن محمد خان اور RIU کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر انیس احمد نے افتتاحی تقریب میں معزز مہمان کا استقبال کیا۔

RIU کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر انیس احمد نے پاکستان کے تعلیمی شعبے میں رفاہ انٹرنیشنل یونیورسٹی اور IIMCT کے تعاون کے بارے میں آگاہی فراہم کی۔ انہوں نے کہا کہ RIU کو 2002 میں چارٹر ملا اور اس نے نہایت ہی محدود وسائل کے ساتھ کام کرنا شروع کیا، لیکن الحمدللہ اب رفاہ کے پاس یونیورسٹی کے مختلف شعبہ جات اور تقریباً 25,000 طلباء کی جانب سے 140+ پروگرام پیش کیے گئے ہیں۔

ایچ ای سی( HEC) کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر نے پاکستان کی خواتین کے تعلیمی معیار کو بلندکرنے میں اہم کردار ادا کرنے پر RIU کی کاوشوں کی تعریف کی۔ انہوں نے کہا کہ اسلامی اخلاقی ڈھانچہ وقت کی ضرورت ہے اور RIU کے مکمل خواتین کیمپس میں اسلامی اقدار کو فروغ دینے سے طلباء کو اسلامی اخلاقی اقدار کی بصیرت حاصل کرنے میں مدد ملے گی جس سے ہمہ گیر شخصیت میں مدد ملے گی۔

انہوں نے RIU کے وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر انیس احمد کو ملک کے لیے ان کی خدمات کے اعتراف میں صدر پاکستان کی جانب سے ستارہ امتیاز حاصل کرنے پر بھی مبارکباد دی۔

مہمان خصوصی کو کیمپس کے حوالے سے بریفنگ دی گئی، کیمپس کی نئی تعمیر شدہ عمارت میں 3500 سے زائد طلباء کو پڑھانے کی گنجائش ہے۔ یہ ایک مقصد سے بنایا ہوا فن تعمیر ہے جس میں کم توانائی والے قدموں کے نشانات پر توجہ دینے کے ساتھ جدید اور جدید ترین داخلہ ڈیزائن شامل ہے۔ عمارت میں مختلف تکنیکی پروگراموں کے لیے 21 اچھی طرح سے لیس لیبارٹریز، جدید آئی سی ٹی آلات سے لیس کلاس رومز، وائی فائی سے چلنے والے علاقے، ایک کیفے ٹیریا، ایک مخصوص نماز کی جگہ، اور ڈے کیئر سینٹر، جدید ترین لائبریری، اور ایک معلوماتی مرکز۔

RIU کے چانسلر حسن محمد خان نے خواتین کی تعلیم اور کمیونٹی کی ترقی کے بارے میں اپنا نقطہ نظر پیش کیا۔ اپنے خیالات میں، Riphah نوجوانوں کو بااختیار بنانے پر یقین رکھتا ہے اور ہماری ٹیم اور فیکلٹی ممبران کاروباری ذہنوں کو تیار کرنے کے لیے عملی نقطہ نظر کی بنیاد پر سیکھنے کی فراہمی کے لیے پرعزم ہیں۔ اکیڈمک سیکھنے کے ساتھ ساتھ، RIU مریضوں کی صحت کی دیکھ بھال کی معیاری تعلیم پر بھی توجہ مرکوز کرتا ہے۔

انہوں نے ایچ ای سی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے اس موقع پر اپنی شاندار موجودگی کا اعزاز دیا۔

شرکاء نے صرف خواتین کے لیے کیمپس کے باضابطہ افتتاح کے لیے RIU کو سراہا جو نوجوان نسل کے لیے مستقبل کے نئے امکانات لے کر آئے گا۔