پروجیکٹ ، پاکستانی یورپی یونیورسٹیوں کو اکٹھا کرتا ہے۔

اسلام آباد: فرانس کے سفیر نکولس گیلے (Nicolas Galey ) نے پاکستانی اور یورپی یونیورسٹیوں کے درمیان تعلیمی تعاون کو سراہتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان، برطانیہ، فرانس، اٹلی اور اسپین میں اعلیٰ تعلیم کے شعبے کے لیے بین الاقوامی صلاحیت سازی کا منصوبہ منانے کا مستحق ہے۔

سفیر نے یہاں ایک استقبالیہ میں بتایا کہ "B-International منصوبہ پاکستان کے ہائیر ایجوکیشن کمیشن کے وژن 2025 کو بین الاقوامی بنانے کے لیے اعلیٰ تعلیم کے شعبے میں استعداد کار بڑھانے، بین الاقوامی تعاون کو بڑھانے اور نوجوانوں کی عالمی ذہنیت کی ترقی میں مدد فراہم کرے گا۔” .

یورپی یونین کے Erasmus+ پروگرام کے تعاون سے چلنے والا B-International پاکستان کی COMSATS یونیورسٹی (اسلام آباد)، لاہور یونیورسٹی آف مینجمنٹ سائنسز (لاہور)، نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹیکنالوجی (راولپنڈی) اور پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف فیشن اینڈ ڈیزائن کو اکٹھا کرتا ہے۔ اسلام آباد)، اور یورپ کی کارڈف میٹروپولیٹن یونیورسٹی (یو کے)، ایکول سینٹرل ڈی نانٹیس (فرانس)، یونیورسٹی آف بولوگنا (اٹلی)، یونیورسٹی آف سلامانکا (اسپین)۔

تقریب میں برطانوی، اطالوی اور ہسپانوی سفیروں اور ان یونیورسٹیوں کے نمائندوں، ایچ ای سی اور یورپی وفد نے بھی شرکت کی۔

فرانسیسی سفیر نے کہا کہ اسلام آباد کا بین الاقوامی دورہ یورپ اور پاکستان دونوں سے B-انٹرنیشنل کنسورشیم کے ارکان کی پہلی میٹنگ ہے۔

انہوں نے کہا کہ ذاتی طور پر، ہم مرتبہ سے ہم مرتبہ، فیکلٹی سے فیکلٹی، ادارے سے ادارہ، باہمی تعاون اور صلاحیت سازی کی کوششوں کو تقویت دے گا اور B-انٹرنیشنل پروجیکٹ کے پائیدار اثرات اور پاکستان، برطانیہ، فرانس، اٹلی کے درمیان اعلیٰ تعلیم کے حوالے سے رابطوں کو یقینی بنائے گا۔ اور سپین.