تبدیلی…وقت کے ساتھ – احسن انصاری

15 یا 20 سال پہلے ایسی کوئی جگہ نہیں تھی جہاں پی سی او (PCO) نہ ہوں. پھر جب موبائل فون سب کی جیب میں آیا تو پی سی او بند ہونا شروع ہو گئے اور زیادہ تر پی سی او والے لوگوں نے فون کا ریچارج بیچنا شروع کر دیا. اب یہاں تک کہ ریچارج آن لائن بھی شروع کر دیا گیا ہے. آج کل مارکیٹ میں ہر تیسری دکان پر موبائل فون ہیں، فروخت، خدمت، ریچارج، لوازمات، مرمت، بحالی وغیرہ وغیرہ.

1998 میں کوڈک میں 1،70،000 ملازمین کام کر رہے تھے اور وہ دنیا میں 85٪ فوٹو پیپر فروخت کرتے تھے. کچھ سالوں میں ڈیجیٹل فوٹو گرافی نے انہیں بازار سے نکال دیا اور کوڈک دیوالیہ ہو گیا. اس کے تمام ملازمین سڑک پر چلے گئے، ان سب کے معیار میں کوئی کمی نہیں تھی پھر بھی وہ مارکیٹ سے باہر… وجہ یہ کہ وقت کے ساتھ ساتھ وہ تبدیل نہیں ہوئے.

آنے والے 10 سالوں میں دنیا پوری طرح سے تبدیل ہو جائے گی، آج چلنے والی صنعتوں میں سے 70٪ سے 90٪ بند ہو جائیں گی.


اوبر (Uber) صرف ایک سافٹ ویئر ہے، اپنی ایک بھی کار نہ ہونے کے باوجود وہ دنیا کی سب سے بڑی ٹیکسی کمپنی ہے

ایئر بی این بی (Air BNB) دنیا کی سب سے بڑی ہوٹل کمپنی ہے حالانکہ ان کے پاس اپنا کوئی ہوٹل نہیں ہے

پیٹیم، اولا ٹیکس، اویو کمرے جیسے بہت ساری مثالوں میں ہیں

اب امریکہ میں نوجوان وکلاء کے لئے کوئی کام باقی نہیں ہے کیونکہ آئی بی ایم واٹسن (IBM Watson) سافٹ ویئر ایک لمحے میں بہتر قانونی مشورے دے دیتا ہے. اگلے 10 سالوں میں 90% امریکی وکیل بے روزگار ہو جائیں گے اورجو لوگ 10٪ بچ جائیں گے وہ سپر ماہر ہوں گے

واٹسن نامی سافٹ ویئر انسانوں کے مقابلے میں کینسر کی تشخیص 4 گنا زیادہ درست طریقے سے انجام دیتا ہے. 2030 تک کمپیوٹر انسانوں سے زیادہ ذہین ہوں گے.

اگلے 10 سالوں میں 90٪ کاریں پوری دنیا کی سڑکوں سے غائب ہو جائیں گی اور جو بچ جائیں گی وہ یا تو الیکٹرک کاریں ہوں گی یا ہائبرڈ، اور سڑکیں خالی ہوں گی. پٹرول کی کھپت میں 90٪ کمی واقع ہو گی، اگر عربوں کوئ متبادل انتظام نا کیا تو تمام عرب ممالک دیوالیہ جائیں گے. آپ کو اوبر جیسے سافٹ ویر سے کار مل جائے گی، کچھ ہی لمحوں میں ڈرائیور لیس گاڑی آپ کے دروازے پر کھڑی ہو گی. اگر آپ اسے کسی کے ساتھ شیر کر لیتے ہیں تو وہ سواری آپ کو موٹر سائیکل سے بھی سستی ہو گی. کاروں کے ڈرائیور لیس (Driver-less) ہونے کی وجہ سے 99٪ حادثات بند ہو جائیں گے
زمین پر ڈرائیور جیسا کوئی روزگار نہیں چھوڑا جائے گا. جب 90٪ کاریں شہروں اور سڑکوں سے غائب ہو جائیں گی تو ٹریفک اور پارکنگ جیسے مسائل خودبخود ختم ہو جائیں گے کیونکہ ایک کار 20 کاروں کے برابر ہو گی.
اب سب کچھ اے ٹی ایم سے کیا جا رہا ہے. اب لوگوں نے اپنے فون سے ہی ریلوے ٹکٹ بک کرنا شروع کر دی ہیں. اب پیسوں کا لین دین بھی تبدیل ہو رہا ہے، کرنسی نوٹ کو پہلے پلاسٹک منی (اے ٹی ایم کارڈ) نے تبدیل کیا تھا، اب یہ ڈیجیٹل ہو گئی ہے.

دنیا بہت تیزی سے بدل رہی ہے، آنکھیں اور کان کھلے رکھیں ورنہ آپ پیچھے رہ جائیں گے، وقت کے ساتھ ساتھ تبدیل ہونے کے لئے تیار رہیں.

لہذا ہر ایک شخص کو چاہئے کہ وہ وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اپنے کاروبار کی نوعیت کو بھی بدلتا رہے. کاروبار کو وقت کے ساتھ ساتھ اپ گریڈ کریں. وقت کے ساتھ ساتھ آگے بڑھیں اور کامیابی حاصل کریں تاکہ اچھا وقت گزار سکیں